Mien ihan tiä, mitä mie luulet jonku anteeksi pyynnön ennää tässä vaihheessa auttavan.
 Son vähän liian myöhästä nyt. Ko sie tulet sieltä oikeaan elähmää takasi, niin ehkä sie sitten käsität.
Ihmiset on just siittä paskoja olentoja, ettei ne osaa muutako puhua tyhjiä sanoja.

Ja jos totta puhuthaan, emmie sinusta ees välitä. Pyyä niin paljonko tahot.
Mutta et satuttais muita ennää.

"Onko tärkeetä se että olen niinkuin toiset
Jotka osaavat käyttäytyä, itsetietoiset
Näyttävät hyvältä sanovat oikeat sanat
Pitääkö mun toistaa perässä ne jutut samat
Nauravatko mulle jos mä näytän kuka olen
Mitä sisältäni löytyy kuinka ajattelen
Ja kun mä seison niiden edessä täysin alasti
Pistävätkö mut ryömimään aivan alas asti

Mä en enää jaksa kieltää ihmistä minussa
Tuhat säveltä mun sisällä umpisolmussa
Niitä yritän selvittää, suoriksi aukoa
Aivan liikaa enkä ehdi pitämään taukoa
Pelkään niitä jotka vielä enemmän pelkäävät
Heistä toiset häipyy kolmannet vierelle jäävät
Osaanko mä olla hyvä niille ihmisille
Jotka parastani tahtoo aiheutanko heille
Pettymyksen kun mä heikkoudet esille laitan
Tuonko iloa kellekkään vaiko pelkän haitan
Teenkö oikein teenkö väärin kun mä esiin astun
Toisten nähden kompastun tyhmenen ja viisastun
Entä sit kun multa loppuu kaikki kysymykset
Onko enää muita vaihtoehtoja kuin yks et
Olen hiljaa "


 -mariska-