I'm the son of rage and love
The Jesus of Suburbia
From the bible of none of the above
On a steady diet of soda pop and Ritalin
No one ever died for my sins in hell
As far as I can tell
At least the ones I got away with

Pakko sanoa, että kyllä mullekin on valehdeltu,
 On totta, että mie jätin paljon sanomatta, tietenki mie jätin, niinhän mie aina tehen.
Mutta en mie ole ainoa.
 Mitä se "mie tykkään sinusta enemmän ko muista", merkittee, sittenko sen näkkee oikeasti?
Ei niin, että solis aluksikaan mitään merkannu, eikä sen ol väliäkään.
 Laittaa vain miettimään, että sopiihan sitä mulle itkeä sitä, että molen ollu epärehellinen, jättäny asiat sanomatta.
Ko itekään ole puhunu totta.

And there's nothing wrong with me
This is how I'm supposed to be
In a land of make believe
That don't believe in me

Joo onhan se nyt ihan sama, mutta ei se ehkä joskus olis ollu.
 En mie toisaala välitä, vaikka en olekaan se tärkein.
Tietenki mie halusin olla, ainahan mie haluan, mutta vitut siitä tässä vaiheessa.
 Se on loppu kaikki, enkä mie halua palata takasi.

I read the graffiti
In the bathroom stall
Like the holy scriptures of a shopping mall
And so it seemed to confess
It didn't say much
But it only confirmed that
The center of the earth
Is the end of the world
And I could really care less

Mie olen aina ollu kova puhumaan, ja siinä on oppinu myös jättähmään sanomatta.
 Mien sanois sitä valheeksi, mutta epärehellisyyttä se on.
En mie kiellä.
 Mutta ei muidenkaan pitäisi.

I don't feel any shame
I won't apologize.