Apuvaa, paniikki iskee x______x
Minellä on tämä ilta aikaa pakata, enkä ole saanut mitään aikaan. Olen kamala häslääjä, eli jos en aloita ajoissa, kaikki menee päin persettä. Tappelen tässä kameran kanssa, kopioin kuvia koneelle ja yritän poistaa niitä kamerasta, mutta kuten kaverit tietää, olen varsinainen tekniikan ihmelapsi. eli en.

Pakkaamisen kanssa asia on niin, että sählään, heittelen tavaroita, huudan ja kiroilen. Mulla ei ole itsehillintää, vaan raivostun jatkuvasti.
Etenkin kun olen väsynyt, turhautnut ja haluaisin vain käperstyä peiton alle omaan sänkyyn ja nukkua.
Tai mikä parempaa, hypätä suoraan sinne bussiin, kaikkien tavaroiden kanssa. Jättää koko tämän "Viimeinen päivä ennen lähtöä, pakkaa, suunnittele ja tapa kaikki" session väliin.
Perhekin voisi innostua moisesta. Säästyisivät lähes varmalta kuolemalta.
Varmaan kohta joku tarjoutuu pakkaamaan puolestani. Tai vaihtoehtoisesti lukitsee minut kellariin rauhoittumaan. *huokaus*

En pidä tästä, mutta tahron heti Maata Näkyvissa festareille sinne turkuun. Turhauttaa nämä esivalmistelut. Aika on karannut, en huomannut, kuinka se kului, ja nyt olen myöhässä kaikesta.

By the way, olisi kokeetkin huomenne. Tärkeä, kolmi sivuinen kurssikoe englannista. Jes. *kuolee*