Mien ole koskaan ennen käyttänyt konetta keittiössä.
 Tai siis olen, mutta en meidän omassa keittiössä, samalla ko teen ruokaa.
 Aika mielenkiintoinen kokemus toisaalta.
tuli vain yhtäkkiä semmoinen olo, että pitäis tätäki päivitellä, ko nykyään aika vähäseksi jääny.
 Tuntuu aina, ettei ole mithään sanottavvaa.
Ei mulla kyllä nyttenkhään ole, kunhan kirjotan, ko tuntuu siltä.

 Mie pahoin pelkään, ettei minun ääni kestä laulamista vielä lauantaina.
Tai ehkä silloin jo, mutta entä huomena harjotuksissa.
 Siittä roolista näytelmässä minut varmaan kohta potkitaan pois pienten erimielisyyksia takia :')
Well, who knows, ei se nyt ole niin vakavaa loppupeleissä :3
 Yhet joulujuhlat sinne tai tänne.
Hauska ajatella, että net saattaa olla minun viimiset täälä.
 Tai noh, jos ei viimiset kolarissa, niin ainaki viimiset yläasteela.
Olis se aika hurjaa ko jäiski luokale ;)
noh, taitaa olla kyllä turha pelko minun suhteessa, ellen reputa biologiaa 8)

 Joulu on ihan kohta, alkaako pikkuhiljaa iskeä ressi?
Laitoin tänhään omhaan huohneesseen joululiinat. Mulla on tähtiki.
 Viime vuona mie käskin äitiä pitähmään kaikki semmoset hömpötykset kaukana minusta.
Niin se vissiin aika muuttaa ihmistä :3
Mien taija olla enää niin radikaali tuonkaan asian suhteen.
 Olen tainnu kasvaa sen yli ^^´
Mie uskon, että meän seurakunnallaki on ollu osuutta asiaan :3
 Molen viimeaikoina viihtyny sielä aika kivasti.