I'm not saying it was your fault
Although you could have done more

Pitkästä aikaa.
Mien taas tajua miten aika on voinu kulua niin nopeasti,
Tuntuu, että vasta oli joulu, mutta nyt on jo huhtikuu.
Ennää pari kuukautta koulua, eikä oikeastan sitäkhään,
ko tässä on välissä net kaikki pääsiäiset ja vaput ja päivät jotka mennee teatterihomhiin.
Sitten mulla on peruskoulu käytynä.


Oh you're so naive yet so

Eihän se oikeastaan ole mikhän kovin ihmeellinenkhään homma,
kyllä mie sen tajuan, enkä jaksais ottaa niin vakavasti.
Tuntuu, ett jotku on niin pirun onnessaan siittä, ko yläaste loppuu.
Mutta onko tämä sitten ollu muka niin kauhean kamalaa?

How could this be done
By such a smiling sweetheart

Minun oma rehellinen mielipie asiasta on, että ei.
Ko kuitenki, suurinosa minun tuntemista ihmisistä on saanu ellää ihan onnellisen lapsuuden.
Eihän kaikki aina voi olla hyvin, mutta kuitenki.
Ja mulle ainaki yläaste on ollu vain osa sitä lapsuutta.
Emmie halua, että minun lapsuus loppuu tähän, eikä se varhman lopukhan.
Molen kasvanu paljon, mutten vielä tarpheeksi.

Oh you're so naive yet so

Mie haluaisin muistaa kaikki ihmiset täältä aina sellasina,
ko mie nyt muistan ne.
Tai en ehkä.
Ehkä mie tahtoisin muistaa kaikista sen parhaan puolen.
Muistella kaikkia semmosinna, ko net olit sillon, ko mulla itelä oli se paras heti niitten kansen.

Such an ugly thing
Someone so beautiful
And everytime you're on his side

Mien ossaa sanoa mikä sitten on oikeasti tärkeää.
Olisko se, että olis justiinsa niinkö kaikki muutki?
Tuskin.
Erilaisuus on aika  hienoa, varsinki jos se tullee itestään.
Ilman, että yrittää olla niinkö joku muu. Onhan näitäki nähty.

I know she knows that I'm not fond of asking
True or false it maybe
be she's still out to get me

Eikö oils kuitenki ihana tietää, että sittenko tästä lähethän,
kaikki omile teillemme, niin aina olis joku tääläki, joka välittäis?
Komulainen kysy multa, nousisko mulle kusi päähän jos pääsisin kallioon.
Se sano, ettei puhuis mulle, jos nousis.
Mie tahon uskoa, että mie säilyisin ennallani, mutta onkhan se sitten sitä paljon puhuttua toiveajattelua.

Just don't let me down
Just don't let me down
Hold on to your kite

Kaikki asiat ei aina ole menny niinkö molisin halunnu,
oikeastraan aika harvat loppujen lopuksi on.
Mutta ei se tehe niistä yhtään sen huonompia.
Jos asiat olis niinkö mie toivoisin niitten olevan, olisin joskus toivonu,
ei olis epäilystäkhään siittä, ettenkö mie jäin Kolahriin.
Mutta asiathan ei ole.
Nyt mien ennää tiä.

Just don't let me down.

-The Kooks - Naive-